Medicină de familie

Medicina de familie este specialitatea medicală care oferă asistență medicală primară și continuă prin acțiuni preventive, curative, educaționale și de recuperare, contribuind la promovarea stării de sănătate a pacientului și a familiei sale.

Cu peste 30 de ani de experiență și o pregătire continuă în cele mai noi practici medicale, lucrăm într-un mediu colaborativ pentru a asigura cele mai bune rezultate pentru pacienții noștri.

Toate serviciile Stabilește o programare

Medicina de familie

La Clinica ICD poți beneficia de servicii de medicina de familie – fundamentul asistenței medicale generale. Primul pas pentru un pacient atunci când întâmpină o problemă de sănătate este să contacteze medicul de familie, iar alegerea medicului de familie ar trebui să reprezinte o prioritate pentru fiecare dintre noi.

Pentru a beneficia de servicii de asistență medicală primară, este necesar să te înscrii la un medic de familie. Medicul de familie este specializat în prevenirea, diagnosticarea și tratamentul unei game largi de afecțiuni, având grijă de pacienți de toate vârstele – de la nou-născuți până la vârstnici.

Medicina Interna la ICD

Conform reglementărilor pentru acest tip de servicii medicale, pacienții care plătesc contribuția pentru asigurările de sănătate au dreptul de a-și alege medicul de familie și de a beneficia gratuit de anumite servicii medicale. Pacienții înscriși pe lista unui medic de familie beneficiază de consultații, trimiteri pentru analize medicale și consultații de specialitate, rețete compensate și gratuite, precum și de concedii medicale.

Serviciile de MEDICINA DE FAMILIE sunt DISPONIBILE în Clinica ICD din Suceava și Clinica ICD din Fălticeni.

Medicina Interna la ICD

Documente Necesare pentru Înscrierea la Medicul de Familie

Pentru Nou-născuți și Copii

  1. Certificatul de naștere al copilului 
  2. Carte de identitate a unuia dintre părinți/tutore legal 
  3. Certificat de căsătorie/divorț, dacă este cazul 
  4. Adeverință de la locul de muncă al părintelui/tutorelui 
  5. Fișa de imunizări a copilului (dacă există).

Pentru Adulți

  1. Carte de identitate 
  2. Adeverință de salariat care să ateste calitatea de asigurat, eliberată de angajator 
    • Sau cupon de pensie, dacă este cazul
    • Sau dovada plății contribuției de asigurări de sănătate pentru persoanele fără venituri salariale 
  3. Certificat de căsătorie/divorț, dacă este cazul
  4. Cardul de sănătate.

Pentru co-asigurați (soț / soție – care nu au un loc de munca)

  1. Dovada de plătitor de contribuție C.A.S. a asiguratului – adeverința de salariat din care să rezulte că s-au plătit contribuțiile către Casa de Asigurari, respectiv chitanța la zi de la C.A.S. în cazul Persoanelor Fizice Autorizate
  2. Carte de Identitate sau Permisul de ședere pentru cetățenii străini care lucrează în Romania (dacă e cazul)
  3. Certificatul de casatorie
  4. Declaratie pe propria raspundere ca persoana co-asigurata nu este înscrisă la alt medic de familie.

Pentru Studenți

  1. Carte de identitate
  2. Adeverință de la instituția de învățământ 
  3. Cardul de sănătate
  4. Certificat de naștere
  5. Dovada asigurării în sistemul public de sănătate (dacă este cazul).

Pentru Pensionari

  1. Carte de identitate
  2. Cupon de pensie
  3. Cardul de sănătate 
  4. Certificat de căsătorie/divorț, dacă este cazul.

Pentru veterani

  1. Carte de identitate
  2. Carnet de veteran
  3. Cupon de pensie
  4. Cardul de sănătate
  5. Certificat de căsătorie/divorț, dacă este cazul.

Pentru Persoanele care primesc Ajutor Social

  1. Carte de identitate 
  2. Adeverință de la Primărie 
  3. Cardul de sănătate
  4. Certificat de căsătorie/divorț, dacă este cazul.

Pentru Șomeri

  1. Carte de identitate 
  2. Adeverință de la Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă care atestă statutul de șomer 
  3. Cardul de sănătate.

Pentru Persoane fără Venituri

  1. Carte de identitate 
  2. Dovada plății contribuției de asigurări de sănătate 
  3. Cardul de sănătate.

Persoane cu Dizabilități

  1. Carte de identitate 
  2. Certificat de încadrare în grad de handicap 
  3. Cardul de sănătate 
  4. Adeverință de venit, dacă este cazul.

Foarte IMPORTANT de reținut:

  • La înscrierea inițială la un medic de familie, este necesară depunerea unei declarații pe propria răspundere, care să ateste că solicitantul nu este înscris la un alt medic de familie.
  • Schimbarea medicului de familie poate fi efectuată doar după minimum 6 luni de la ultima înscriere.
  • Pentru a schimba medicul de familie, trebuie să obțineți acceptul noului medic, la care vă veți prezenta cu documentele necesare înscrierii. De asemenea, va trebui să îi comunicați acestuia numele medicului anterior la care ați fost înscris. Noul medic va transmite casei de asigurări și fostului medic faptul că v-a preluat în evidența sa.

Ne dorim să oferim pacienților un punct de sprijin real în menținerea și îmbunătățirea sănătății lor generale, prin urmare depunem eforturi constante pentru ca serviciile noastre să fie la standarde înalte.

Programare online

Poți să verifici cu ușurință programul clinicii, iar apoi să te programezi online, completând un formular simplu.

Vă rugăm să respectați indicațiile personalului medical al centrului nostru cu privire la protocoalele interne de igienă, dezinfecție și evitare a aglomerației.

Programează-te acum Verifică program