Angajăm recepționer.

Angajăm recepționer

Responsabilități

  • răspunde cu profesionalism și amabilitate solicitărilor pacienților – telefonic și / sau celor care se prezintă direct la recepție;
  • efectuază programările clienților la consultații medicale de specialitate;
  • oferă informații pacienților despre serviciile și programul medicilor;
  • oferă suport administrativ medicilor din clinică (de exemplu fișe pacient…);
  • încasează plata serviciilor de care au beneficiat pacienții;
  • întocmește borderourile zilnice;
  • administrează corespondența cu pacienții on-line.

Cerințe

  • studii medii sau superioare în desfășurare;
  • preferabil experiență anterioară într-o clinică medicală sau cabinet medical;
  • abilități la nivel mediu-avansat de operare pe calculator;
  • cunoașterea cel puțin la nivel mediu a unei limbi de circulație internațională;
  • excelente abilități de comunicare (claritate și coerență în exprimare);
  • o bună atenție distributivă;
  • echilibru emoțional, disciplină, atitudine și deschidere în relația cu clienții (răbdare, respect, tact, prezență de spirit);
  • abilități de lucru în echipa.

Pentru stabilirea unui interviu, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră alături de o scrisoare de intenție, la adresa de e-mail officeicd@gmail.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *