Angajăm recepționer / operator call center.
Responsabilități
- răspunde cu profesionalism și amabilitate solicitărilor pacienților – telefonic și / sau celor care se prezintă direct la recepție;
- efectuază programările clienților la consultații medicale de specialitate;
- oferă informații pacienților despre serviciile și programul medicilor;
- oferă suport administrativ medicilor din clinică (de exemplu fișe pacient…);
- încasează plata serviciilor de care au beneficiat pacienții;
- întocmește borderourile zilnice;
- administrează corespondența cu pacienții on-line.
Cerințe
- studii medii sau superioare în desfășurare;
- preferabil experiență anterioară într-o clinică medicală sau cabinet medical;
- abilități la nivel mediu-avansat de operare pe calculator;
- cunoașterea cel puțin la nivel mediu a unei limbi de circulație internațională;
- excelente abilități de comunicare (claritate și coerență în exprimare);
- o bună atenție distributivă;
- echilibru emoțional, disciplină, atitudine și deschidere în relația cu clienții (răbdare, respect, tact, prezență de spirit);
- abilități de lucru în echipa.
Pentru stabilirea unui interviu, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră alături de o scrisoare de intenție, la adresa de e-mail officeicd@gmail.com.